בית "להיוולד מחדש" - המרכז הישראלי לנשימה מודעת - יום 25 - שילוב של נשימה מודעת ופעילות אירובית
השילוב המנצח של תרגול נשימה מודעת עם פעילות אירובית ליצירת בריאות אידיאלית

כשהתחלתי לתרגל קבוע נשימה מודעת לפני 14 שנים הרגשתי מעולה בגוף והייתי בטוח שמצאתי את המתכון המושלם לחיים בריאים ומאושרים.
אבל כשהתחלתי להוסיף לתרגול הנשימה גם פעילות אירובית קבועה ראיתי שאפשר להרגיש אפילו עוד יותר טוב בתוך הגוף ושתי הפעילויות הללו - נשימה וכושר מעצימות אחת את השניה.

כלומר- תרגול קבוע של נשימה מודעת וריברסינג מעצים ומשפר את התרגול האירובי ולהיפך!

במחקר פנימי שעשינו גילינו כי תרגול מתמשך של נשימה מחוברת מודעת, משפר את סיבולת לב הריאה ומשפר גם את תפקודי הריאות ובכך תורם ישירות לכושר הגופני.

את החשיבות של פעילות גופנית אירובית לגוף ולנפש מלמדים אותנו עוד בבית הספר. פעילות אירובית קבועה כמו - הליכה מהירה, ריצה, שחיה או אופניים חיונית לבריאות שלנו מהרבה סיבות:

   * יעילות משופרת של הלב והזרמה טובה יותר של חמצן ודם
      לכל התאים בגוף.

   הפחתה של לחצים ודיכאונות ויצירת מצבי רוח טובים יותר.
   
התפקודים הקוגניטיביים משתפרים  - ריכוז, זיכרון
      והתמצאות במרחב.

   פעילות אירובית קבועה תורמת לשריפת תאי שומן.
   והרשימה כמובן עוד ארוכה...

מה שחסר בתרגול של פעילות אירובית מתמשכת זה פירוק מסיבי של סטרס, רגשות מודחקים וטראומות כפי שקורה בזמן של תרגול נשימה מודעת או של ריברסינג.
לא משנה כמה כושר נעשה, קשה מאד להגיע למקור הראשוני של החרדות, הדיכאונות או הפחדים הכי גדולים שלנו, מה שקורה בקלות בתרגול נשימה מחוברת פשוט :-)

עם השנים למדתי שהתרגול של הנשימה המודעת הוא החשוב ביותר לכל אחד. שימוש קבוע בנשימה שלנו חיוני לבריאות הבסיסית ולריפוי העבר. זה הבסיס לקיום.

על זה אני ממליץ כמובן להוסיף תרגול קבוע של פעילות אירובית על מנת ליצור גוף חזק ביותר ובריאות אידיאלית, ושלא לדבר כמובן על השמחה הפנימית האדירה שנוצרת כאשר משלבים ביניהם.

לסיכום 

אם אתם מתרגלים היום רק פעילות אירובית - חשוב ביותר להכניס לשגרה גם את תרגול הנשימה המודעת. גם על מנת לשפר ביצועים וגם על מנת לשחרר משקעים רגשיים מהעבר.

אם אתם מתרגלים קבוע נשימה מודעת או ריברסינג מעולה!
במידה ותוסיפו לזה גם פעילות אירובית קבועה תאיצו עוד יותר את הריפוי והניקוי של הגוף ותרגישו נפלא

במידה ואתם לא עושים את שניהם זה עדיין לא מאוחר!
תרגול נשימה מודעת אפשר לעשות בכל גיל ובכל מצב גופני וגם כושר אפשר להתחיל לעשות כמעט בכל גיל.

בהצלחה ולחיי הבריאות שלכם :-)

נתראה מחר בבוקר במסר 26 ♥
באהבה,
חנן


 

הזדמנות של פעם בשנה...

קורסי הכשרת המטפלים בריברסינג - נשימה מודעת
מתחילים ממש בקרוב ב-14 ו-15 בנובמבר.

בקורסי ההכשרה גם עוברים תהליך עוצמתי של 26 מפגשים שבועיים,
גם לומדים לטפל בכל אחד ולעזור לאחרים להיות מאושרים
וגם לומדים איך להכניס את הנשימה לשגרה, על מנת
שכל יום שלך יתחיל בשיא באנרגיה ועם שמחה פנימית
שתלווה אותך כל היום :-)
כל הפרטים על קורסי ההכשרה בקישור כאן

המדריך: 30 הסיבות מדוע כדאי לך ללמוד
להשתמש בנשימה שלך


יום 25
 
 
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר גם בטלפון: 077-4566947  או בדוא"ל:  hanantali@gmail.com
עיצוב גרפי: סטודיו עדנה ריקלין